Mercedes-Benz Trucks laat u kennismaken met De Perfecte Service!

23/01/2017 - 11:07

Vanaf eind 2015 staat de Mercedes-Benz truckorganisatie in het teken van De Perfecte Service. Dankzij deze aanpak zijn de medewerkers van de dealer- en truckorganisatie zich bewuster dan ooit van De Perfecte Service met de stijging van de klanttevredenheid als bewijs! Dit jaar is het tijd om de truckklanten een kijkje in de servicekeuken te geven.

Kwalitatief goede trucks met een meer dan aantrekkelijke Total Cost of Ownership. Dat is toch wel hetgeen waar de trucks van Mercedes-Benz om bekend staan. De ambitie om ook de beste service te verlenen, is al een tijdje uitgesproken. Vandaar ook de naam voor het ontwikkelingsprogramma ‘De Perfecte Service’ waaraan alle Mercedes-Benz truckdealers in Nederland zich hebben gecommitteerd. De afgelopen twee jaar stonden in het teken van training en bewustwording waar De Perfecte Service voor een klant uit bestaat. Goed kan altijd beter, is de gedachte van de complete Mercedes-Benz truckorganisatie.

Daarom werken onze medewerkers dagelijks aan de mobiliteit en het rendement van transportbedrijven. Als vakmensen. Want wij weten dat stilstand geld kost, dat onderhoud daarom tijdig en het liefst zoveel mogelijk bij elkaar gepland moet worden. Wij weten dat transpondernemers niet voor verassingen willen komen te staan en van tevoren op de hoogte willen zijn van wat iets kost. We zien het als onze taak om altijd klaar te staan om onze trucks zo snel mogelijk weer op weg te helpen. En dat is nog maar een greep uit de beloften die wij doen. Zes klantbeloften werden geformuleerd en intern doorleefd waardoor de servicegraad bij alle dealers op hetzelfde niveau is gebracht. Het afgelopen jaar hebben CSI-scores (Client Satisfaction Index) op de verschillende vestigingen bewezen dat deze aanpak werkt. Daarom werd het tijd om de zes klantbeloften ook naar buiten toe uit te dragen!